Khamis, 15 September 2011

Alam maya baru nafas baru

Alam maya baru nafas baru itulah tajuk pilihan aku bagi post pertama di blog yang telah aku beri nafas baru Cerita dan Bebelan Ku yang boleh dilihat di http://dengarceritahilmi.blogspot.com/ .

Di samping itu aku ingin mengambil kesempatan ini memohon ribuan maaf kerana telah menghilangkan diri seketika walaupun pada hakikinya agak lama aku meninggalkan dunia blogspot ini.

InsyaAllah dengan izin Allah aku akan cerita dengan lebih lebar lagi ape yg telah berlaku dlm siri-siri kehidupan ku sebelum ini. Hehehe sekarang aku nak bersiap-siap. Sebentar lagi aku kena memandu kereta ke Port Dickson sebab ade Hari Keluarga . Orang lain sambut Hari Malaysia dengan Hari Merdeka tetapi aku sambut hari Keluarga.

Walaubagaimanapun tidak akan ku lupa untuk mengucapkan selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia Yang Ke-54

MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !

Tiada ulasan: